Eerste garagebedrijf in Nederland met nieuwe Castrol SERVICE-merkidentiteit

Castrol heeft het eerste garagebedrijf in Nederland met de nieuwe Castrol-huisstijl gepresenteerd. My Motors in Venray is de meest recente toevoeging aan het Castrol SERVICE-netwerk en mag de nieuwe merkidentiteit als eerste voeren. Het bedrijf maakt deel uit van meer dan 100 locaties in Nederland die Castrol SERVICE-merkidentiteit gebruiken om de professionele uitstraling van hun bedrijf te vergroten.

My Motors voert zowel binnen als buiten het vernieuwde Castrol- logo in. Het nieuwe logo heeft nog steeds dezelfde herkenbare rode, groene en witte kleuren, maar heeft nu een modernere, dynamischere en levendigere uitstraling. De omkleuring kwam tot stand in samenwerking met Van Kessel, de officiële Castrol distributeur in Zuid-Nederland.

Het Castrol service programma

Er zijn nu meer dan 6.000 Castrol SERVICE-garagebedrijven actief in Europa. Steeds meer onderhouds- en reparatiebedrijven kiezen voor een samenwerking met Castrol, onder meer vanwege een uitgebreid pakket aan voordelen, waaronder Castrol-motorgarantie bij gebruik van Castrol-olie, operationele kwaliteitscertificatie, kleding voor monteurs met bedrijfsnaam of -logo en marketingondersteuning en training.

Het vernieuwde Castrol-logo is het resultaat van een uitgebreid internationaal onderzoek met input van belanghebbenden, klanten en industrie-experts. Het nieuwe logo, dat terugkomt in alle reclamematerialen van Castrol SERVICE-werkplaatsen, reflecteert de kwaliteit van het merk en de professionele uitstraling van de werkplaats.

My Motors in een nieuw Castrol jasje

Harun Celen richtte My Motors op in 2011 vanwege zijn levenslange passie voor het repareren van auto’s, motoren en scooters. Zijn bedrijf, met twee werkstations, heeft de nieuwste technische en diagnostische apparatuur voor het onderhouden en repareren van voertuigen.

Harun Celen over zijn toetreden tot het Castrol SERVICE-netwerk: “Ik gebruik al jaren de hoogwaardige producten van Castrol, sinds mijn eerste contact met Van Kessel in Milheeze, de officiële distributeur van Castrol. De overstap naar het Castrol SERVICE-netwerk was de volgende logische stap om mijn focus op kwaliteit en de professionele cultuur binnen mijn bedrijf te tonen. De kracht van het merk Castrol biedt mij de mogelijkheid om het vertrouwen van de klanten te vergroten. De verschillende voordelen die Castrol biedt, helpen mij om mijn klanten een eersteklas ervaring te bieden.” 

Meer weten over het programma?

Kijk dan hier of neem contact op met Wim Boerema, accountmanager garagebedrijven.
T: 06-10727120 of E: [email protected]