Vacature Financieel/administratief medewerker Salarisadministratie (parttime)

Ben jij op zoek naar een parttime functie, heb je boekhoudkundig inzicht en/of ervaring als salarisadministrateur én zorg jij er graag voor dat alle personeelszaken goed zijn geregeld? Wil je graag werken bij een groot familiebedrijf met een informele werksfeer? Dan is de functie Financieel/administratief medewerker salarisadministratie echt iets voor jou!

De functie

Deze functie betreft een duobaan. Samen met je collega vervul je een sleutelrol in de nauwkeurige verwerking van de salarissen en draag je bij aan het optimaliseren van administratieve processen. Jij houdt je daarin voornamelijk bezig met de boekhoudkundige en cijfermatige kant van de functie. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor de totale periodieke salarisverwerking van a t/m z:

  • Verwerken aan- en afwezigheidsregistraties (uren verantwoording)
  • Verwerken variabele periodieke mutaties (reiskosten woon werkverkeer, variabele inhoudingen en uitkeringen)
  • Genereren van de loonstroken
  • Verwerken loonjournaalposten
  • Periodieke reserveringen t.b.v. financiële rapportage

Daarnaast ondersteun je de organisatie op alle HR fronten en heb je ook taken op het gebied van:

  • Verzuimregistratie en contacten met Arbo dienst
  • Personeelsverzekeringen
  • Opstellen van contracten
  • Up-to-date houden van het personeelshandboek
  • Up-to-date houden van het salarisgebouw
  • Aanspreekpunt van medewerkers

Functie- en ervaringseisen

  • Je beschikt over MBO+ / HBO werk- en denkniveau
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je hebt, bij voorkeur, ervaring als salarisadministrateur met name op het gebied van financiële aspecten zoals loonjournaalposten, salarisgebouwen, reserveringen , enz.
  • Je kunt zelfstandig werken, maar ook goed met je collega. Jullie zorgen er uiteindelijk gezamenlijk voor dat alle taken worden uitgevoerd.

Direct solliciteren

Jouw profiel

  • Je staat bekend als iemand die proactief te werk gaat
  • Je bent accuraat en zorgvuldig en wil zaken correct afronden
  • Je signaleert verbetermogelijkheden en krijgt de vrijheid deze door te voeren
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en bereid om een stap extra te zetten als dat nodig is

Het aanbod

  • Salarisindicatie tussen € 2.800,- en € 3.600- bruto per 4 weken bij fulltime dienstverband.
  • Reiskostenvergoeding
  • Veel afwisseling en vrijheid in jouw werkzaamheden
  • Je werkt bij een toekomstgerichte organisatie met een open en informele bedrijfscultuur
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een zeer goede pensioenregeling
  • Het betreft een parttime functie

Over ons

Van Kessel is een hecht familiebedrijf actief in de verkoop van (duurzame) brandstoffen en smeermiddelen. Vanuit ons hoofdkantoor in Milheeze (gem. Gemert-Bakel) leveren wij producten aan klanten in transport, grondverzet, agri, industrie, autogarages en tankstations. Daarnaast is Van Kessel volop bezig met de transitie naar duurzame brandstoffen, elektrisch rijden en waterstof. Samen met ruim 100 medewerkers wordt er dagelijks hard gewerkt om de klant op de beste manier te kunnen bedienen. Kwaliteit, flexibiliteit en klantgerichtheid zijn de kernwaarden van onze organisatie.

Solliciteer op deze functie

Heb je interesse in deze functie? Vul hieronder je gegevens in om te solliciteren.